8/10

Hej på er!
Idag mår jag faktiskt mycket bättre. Efter lite magont, och rätt mycket illamående, så somnade jag rätt bra igår och fick sova hela natten. Jag vaknade först vid halv sju imorse för att ringa till skolan och sjukanmäla mig, sen gick jag och la mig och sov till nio. Då klev jag upp och åt frukost+medicin+ipren, så nu har jag bara lite ont i magen. Får se om det blir värre senare.
Vid tio hämtade pappa upp mig och skjutsade mig till skolan. Jag var tvungen att hämta samhällsboken för jag fick höra igår att vi har prov på tisdag. Så idag blir det till att plugga! Men det är bara 11 sidor, de hinner jag nog lära mig till på tisdag. Senare idag ska jag iväg på bio med syster min. Vi ska nog se "Lyckan, kärleken och meningen med livet" Jag har nämligen läst boken och tyckte den var rätt dålig, så nu skulle jag vilja jämföra boken med filmen, eftersom jag både har hört och själv verkar tycka att filmen är rätt bra.
Gulligare storasyster finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0