9/10

"Man kan inte ignorera hjärtat fast hjärnan skriker nej. Ibland tror jag på att man kan göra om, göra rätt om man vet vad som gick fel sist. :)"
- citerat av en kär gammal jobbarkompis.
Och när jag tänker efter så ligger det något i det. Man kan alltid göra om och göra rätt. Failar du ett prov så finns det alltid ett omprov inplanerat någon gång. Failar du en kaka är det bara kasta den och följa receptet mer noggrant andra gången.
Vi vill göra om. Vi vill göra rätt. Vi vill göra om och göra rätt den här gången. Och jag kan inte ignorera känslan som stärker mina tankar om att det kommer bli mer än rätt den här gången!

Kommentarer
Postat av: Beatrise

hihi tyckte att jag kände igen den omgjorda versionen (a) Självklart får du låna den vännen, hihi

2010-10-09 @ 19:17:07
URL: http://chamberlains.blogg.se/
Postat av: Sophia Nöjd

Härligt! Frågan är om jag själv kan följa mina kloka ord. Vi får väl se.



Kram kram!

2010-10-10 @ 01:18:37
URL: http://itshisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0