9/10

Hej och hå, har fullt upp med att städa mitt rum och tvätta sängkläder här hemma. Men jag tänkte ta en liten bloggpaus förstår ni. Gårdagen var jättetrevlig. Emelie hämtade upp mig vid tre, så åkte vi till Kista. Där gick vi först i affärer och shoppade lite. Jag fick med mig lite småsaker som nagellack och en halsduk. Innan bion tog vi en liten fika på Wayne's. Filmen var faktiskt jättebra tycker jag. Mycket, mycket bättre än boken. Jag skulle också vilja ta ledigt ett år och resa ensam. Eller, kanske inte ett helt år, men jag tror man lär sig mycket om sig själv om man vågar sig på att resa ensam. Och jag är ju sån där som tycker egentid är jätteviktigt, så jag skulle kunna tänka mig att resa själv. Men nog om det. Nu ska jag fram med dammsugaren och dammsuga bort alla halsinfektionbakterier som säkert finns kvar i mitt rum. Hörs senare!
Julia Roberts var ju såklart klockren som huvudroll i filmen.

Kommentarer
Postat av: Conradadele

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2012-03-23 @ 11:31:08
URL: http://conradadele.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0