artonde oktober

Åååh, den här morgonen kunde inte ha börjat bättre! Först hade jag sovmorgon, vilket jag alltid har på måndagar, men sen när jag skulle klä på mig så provade jag två par jeans som låg i garderoben. Sist jag provade dessa två fick jag knappt igen knappen, och detta var i slutet av augusti. Nu när jag provade dem så passade dom perfekt och jag behövde inte dra in magen och kämpa för att få igen knappen på dem! Haha, det är ju sjukt bra. Så nu har vi en glad Johanna som sitter och skriver. :)
Jag ska snart bege mig iväg till skolan, där dagen börjar med en föreläsning i aulan. Det är om världens utveckling har jag för mig. Det kan nog bli intressant. Slutar kvart över ett idag och då ska jag hem, städa rummet, plugga och promenera med Louise. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0