femtonde oktober

Godkväll gott folk!
Min fredag har vart helt okej. Skolan gick väl bra, orkar inte gå in på detaljer men det kan bli så jävla mycket lekis jämt. Efter skolan gick jag hem och tog en välbehövlig powernap. Efter det gick jag och Louise upp till centrum och köpte allt som behövdes för kvällen, dvs. grejer till tacos, läsk och godis! Sedan åt vi mat, tittade Idol och åt godis. Supermysigt! Fick även ett sms av en sjuk jobbarkompis, så jag ska ta hennes pass imorgon. Vad gör man inte för pengar? Haha. Men jag hade ändå inget speciellt inplanerat imorgon, så jag kan lika gärna åka och träffa mina raringar.
Och någonting konstigt måste ha hänt med mig, men jag längtar till att få komma tillbaka till gymmet nu efter två veckors paus pga. sjukdom och antibiotika! Det är ju helt sjukt. Otränade, omotiverade, lata jag längtar tillbaka till gymmet.. Men det är väl bra, eller? Haha. Nu ska jag se klart Idol.
Btw så var jag kär i Daniel Norberg redan innan han var med i Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0