fjortonde oktober

Som jag sa igår så skulle jag ju på återbesök hos läkaren idag. Det gick bra. Fick göra nytt blodprov och halsprov som visade ett crpvärde på mindre än 10 och inga infektioner i halsen. Så jag är helt frisk nu, och det är ju bra. :) Han pratade också om att mina halsmandlar är väldigt stora för att vara friska, och om jag får halsfluss runt 3 gånger till inom ett år så kommer jag antagligen få operera bort dem. Men som han också sa så blir ju ens immunförsvar starkare ju äldre man blir, så det kan vara så att jag växer ifrån halsinfektionerna, eftersom jag har haft betydligt mindre besvär det senaste året. Så vi får se hur det blir med det.
Nu ska jag sätta mig ner och plugga historia, har nämligen prov på tisdag. Och jag ska fanimig visa att det går att få den där störda läraren att ge högre betyg än godkänt. För jag skriver inte bara godkänt på prov, så är det bara.. ;)

 

Och jag är så sjuuuukt sugen på godis just nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0