nittonde oktober

Det var riktigt skönt att träna idag! Vi hann inte vara på gymmet så länge, blev en uppvärmning på crosstrainern i tio minuter. Sen hoppade vi i bassängen och körde nästan en timmes vattengympa. Det är så roligt att jag funnit motivationen och att jag ser det roliga i att träna. Jag ser fram emot nästa vattengympapass på torsdag och ett gympass på fredag efter skolan. Nu behöver jag bara hitta samma motivation till att sluta äta godis. Eller jag ska inte sluta, men jag ska ha EN godisdag i veckan. Fredag är den dagen jag satsar på och det har väl gått sådär hittills. Men jag ger inte upp, jag ska minsann klara att ha en godisdag i veckan. :)
Nu ska jag kika lite på tv, sen blir det sova för min del. Börjar kl tolv imorgon, så behöver inte gå och lägga mig än.
Puss och godnatt!
Fyfan vad jag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0