sextonde oktober

Varför är det alltid så att när man väl kan ta sovmorgon så vaknar man onödigt tidigt? Som idag, jag vaknade klockan 08.15 och var helt pigg. Att försöka somna om var inte att tänka på.. Så jäkla onödigt. Men men, så kan det gå.
Och jag har sån ångest och så stressigt just nu känns det som. Jag har jättemycket i skolan, massa prov att plugga till som jag vill prestera så bra som möjligt på, och körkortet blir ju inte av om jag inte pluggar till det heller. Det känns som att dygnet skulle behöva fler timmar för att jag ska hinna med allt. Men jag tror jag har kommit på en plan som kan hjälpa mig att hinna med allt. Och den måste funka, annars lägger jag ner skiten. (Eller, nej, det vet vi ju alla att det inte stämmer. Jag är inte en sån som ger upp. Jag kämpar. Som inte alla verkar orka göra..) Men, idag är det lördag och då ska man inte tänka på skola och plugg. :) Dagens planer är att äta godis till frukost (hihi!), fixa mig, käka lunch innan jag åker till jobbet, jobba, åka hem och sen vet jag inte. Känns rätt skönt att inte ha några planer för kvällen.
Jag är stark

Kommentarer
Postat av: Superman

Det e ju asnice att vakna tidigt, utvilad, en ledig dag! Då kan man ju ligga kvar i sängen en timme eller två och bara myyyyysa ^^

2010-10-17 @ 01:53:41
URL: http://superfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0