sjuttonde oktober

Vilken skööön känsla! Har beställt både min studentmössa och studentklänning idag. Det känns bra att ha det gjort och inte behöver ha ångest senare. Sen tänkte jag också att i april/maj kommer alla tjejer sitta i panik och leta klänningar, så då valde jag att beställa en nu, som förhoppningsvis är slut i maj, så att ingen har likadan som mig. Plus att jag länge velat ha en sån klänning som jag beställde. Jag är helt kär! Hoppas bara att den sitter bra sen när jag får den.. Men annars har jag ju tid på mig att hitta en annan, om den inte faller mig i smaken. En annan grej är också att jag inte får gå upp massa kilon tills studenten, för då kanske jag inte kan ha klänningen sen. Haha, vilken tur att jag har mitt gymkort.. ;) Åh, vad jag längtar till studenten! Det må vara en hel vinter och vår kvar, men det kommer gå så fort!
Nu ska jag ta mig en lång, varm dusch och sen blir det plugg för min del. Ha en fin söndagskväll mina kära läsare!
Bild från Louise's student. :)
Längtar tills det är jag som står med mitt plakat och blir fotad,
med ett jätteleende på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0