sjuttonde oktober

Hej på er!
Efter jobbet igår blev jag upphämtad av Emelie. Vi for till affären och handlade mat och godis, sen åkte vi hem och lagade mat. När maten var klar myste vi ner oss i soffan och rörde inte på oss ur fläcken förrän det var läggdags. Imorse vaknade vi runt nio, låg kvar i sängen till tolv, då fick det vara nog. Vi fixade oss, sen tog vi bilen till Rosersberg och tog en timmes promenad i slottsparken. Det var en perfekt dag för en höstpromenad idag. Nu sitter jag hemma i soffan och bara tar det lugnt. Ska väl ta och plugga lite historia inför provet på tisdag, men jag tror jag väntar med det till ikväll. :)
Härlig höstpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0