tionde oktober

Nu är jag hemma från jobbet och ätit klart middagen med mamma. Nu väntar jag på att P ska ringa.
Dagen på jobbet var den bästa på länge! Inte nog med att min teamledare hade bestämt att vi skulle titta på film (och vem skrev att hon var sugen på att titta på film på dagens jobbpass i förra inlägget?!) utan världens bästa Nanna började med oss idag! Och hon hade inte sagt nåt, den jäveln! Fick veta det idag när jag såg henne utanför äldreboendet idag. Haha, fyfan vilka roliga jobbpass jag kommer ha tiden framöver. Ja, det var väl ungefär det jag hade att dela med mig av just nu.
Haha, en bild från nyår.
Fyfan vad sköna jag och Nanna är.
Finns inte nog med ord för det.
Jag älskar dig, min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0