tionde oktober

Godmorgon!
Jag har sovit som en prinsessa inatt, tack vare några sms av P innan jag skulle somna. Och ikväll ska jag äntligen få träffa honom! Det har gått över en vecka sen vi sågs sist.. Men så går det när han jobbar och sliter, och jag har legat sjuk hela veckan.
En jobbarkompis ringde mig igår och frågade om jag kunde ta hennes pass idag, och självklart ställer man upp. Idag, exakt på datumet, är det ett år sen jag började jobba hos mina gamlingar! Tiden har gått himla fort måste jag säga.. Men vi får väl se vad vi hittar på idag. Jag är lite sugen att se på film, men tyvärr är det inte jag som bestämmer, haha.
Pappa åkte iväg på älgjakt imorse, så nu är jag och mamma hemma ensamma fram till på torsdag. Det är mysigt med såna mamma-dotter-dagar. Även om vi inte gör nåt speciellt så blir det lite lugn och ro när pappa inte är hemma. Haha, låter snällt va? Men klart jag kommer sakna min papi också!
Nej, nu ska jag ta och fixa håret hade jag tänkt. Ha en bra söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0