tjugoandra oktober

Äntligen fredaaaaag!
Idag har jag hunnit gå i skolan och sedan vart på gymmet en timme. Det var skitmycket folk i början vilket var lite småläskigt, men sen gick de flesta. Då var det jag och massa män kvar... Men jag var såklart den mest vältränade av oss alla.. ;)
Ikväll blir det myspys med Louise. Vi ska köpa godis och kika Idol. Kan behöva en lugn fredagskväll efter en jobbig vecka med SJUKT MYCKET PLUGG! Och det är inte slut på plugg på heller, har ju mina 3 prov + en inlämning nästa vecka.. Men efter nästa vecka är det höstlov! Så det är bara hålla ut. Ha en fin fredagskväll allihopa!
Och grattis till Emelie&Emil som blir sambos idag!
<3

Kommentarer
Postat av: emelie

Kan sammanfattas med ett ord: Kaos.

Haha, men de blir nog bättre efter helgen då vi kanske fått något sånär ordning här.. :) <3

2010-10-22 @ 18:54:24
Postat av: Frida

Grattis Emelie o Emil!!:)

2010-10-23 @ 10:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0