tjugofemte oktober

Ganska nyligen hemkommen från en kväll hos Farbror Joakim och kusinerna. Vi åkte dit för att pappa och farbror skulle byta nå bromsgrejs på Emelies bil. Det slutade med att jag, Emelie, och kusin Robin drog en sväng till IKEA medan de andra var hemma i garaget och meckade bil. På vägen hem från IKEA hade jag och Emelie Oskar Linnros-party i baksätet. Hihi, det var roligt.
Nu har jag precis skrivit klart arbetet som ska in på fredag. Ska väl läsa igenom det några gånger under veckan och finslipa lite, men det är så gott som klart. Och nu håller vi tummarna att jag lyckats skriva på MVGnivå.
Nu ska jag ta en banan och titta klart på "Svenska hollywoodfruar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0