tjugofjärde oktober

Blääh, jag orkar seriöst inte plugga. Jag intalar mig själv att "äh, jag kan det där, jag kommer klara provet" Ja, jag kan det mesta och kommer klara provet, men det handlar om mer än att klara provet.
Det handlar om att fixa det betyg jag vill ha. Och jag vet att, med den läraren vi har i ämnet, så är det inte så lätt att fixa ett MVG. Man måste verkligen vara utförlig och analyserande och lekfull och tänka utanför ramarna.
Därför måste jag öppna boken som ligger och skräpar bredvid mig. Jag måste, annars kommer jag bra få sota för det senare. Och inte nog med provet imorgon, har ytterligare två till den kommande veckan OCH en inlämning.
Låt veckan gå fort så att höstlovet snart är här!

Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

sv: tack ;)

2010-10-24 @ 15:16:56
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Louise

palla va snygg...... :D

2010-10-24 @ 18:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0