tjugofjärde oktober

Då var det söndag igen då.. Helgerna går lite för fort tycker jag. Men när nästa söndag nalkas så behöver jag inte ha någon ångest, för då har jag en veckas höstlov framför mig. Det kan verkligen behövas.
Dagens planer ser ut som så att jag ska få i mig lite frukost, och sen kanske ut på en timmes promenad precis som igår. Men det är så himla tråkigt väder ute. Fast, som jag brukar säga när andra klagar - "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" Något mer jag verkligen, verkligen måste göra är att plugga idag. Har prov imorgonbitti och som jag sa tidigare i veckan så gäller det att vara påläst. Ja, det var väl dagens planer hittills, det kommer säkert dyka upp något mer under dagens gång.
Vi hörs senare!
När pengarna kommer blir jag snäppet mörkare i håret.
Har ju velat ett tag nu, men bestämt mig för att bli mörkbrunhårig igen.

Kommentarer
Postat av: Sexcam

Hi, cool site. What CMS is it?

2012-02-29 @ 08:29:24
URL: http://sexcam.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0