tjugoförsta oktober

Hej på er!
Det får bli ett kort inlägg nu, måste nämligen plugga till ett prov som jag har på måndag. Handlar om judendomen, vilket i sig inte är så svårt, men läraren vi har i ämnet är inte snäll med betygen så det gäller att verkligen plugga till proven. Och jag som satsar på det högsta betyget behöver vara påläst.
Jag kom nyligen hem från ett vattengympapass, och det är mycket jobbigare på den djupa delen av bassängen. Men det är skönt att det känns i kroppen att man har gjort nåt. :) När jag kom hem gjorde jag en smoothie på lättyoghurt och osockrade hallon, åh så god den var!
Som sagt: Plugga religion nu!

Kommentarer
Postat av: Mycoachtom

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2010-12-10 @ 08:26:57
URL: http://www.mycoachtom.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0