tjugonde oktober

Jag var precis uppe på Ica och hämtade ut min klänning och ÅÅÅÅÅH! VAD DEN ÄR FIN! Jag är helt kär faktiskt. Dock är den ju naturvit, så den är ju inte vit-vit, men vem bryr sig om det? Och dessutom visste jag om det redan när jag beställde den. :) Nu måste jag bara bli av med lite extrakilon så sitter klänningen ännu mer perfekt. ;) Men jag kunde inte ha beställt en bättre storlek, varken en mindre eller större hade suttit bra. Nu väntar jag på kycklingsallad och efter middagen kommer jag inte ha något liv. Ska, eller jag menar MÅSTE, plugga naturkunskap och religion. Så det är möjligt att detta blir dagens sista inlägg. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilder!

sv: unff...: orgasmljud. It's good.

2010-10-20 @ 18:44:47
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Sophia Nöjd

Hej hej!



Gillar hur din attityd i bloggen har förändrats, du verkar glad! Härligt, så härligt att man själv blir lite glad :)

2010-10-20 @ 22:53:08
URL: http://itshisshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0