tjugonionde oktober

Det blev lite ändrade planer för denna fredagskväll. Det visade sig att ingen skulle ut ikväll, utan alla skulle ut imorgon - så jag och Louise fick ge oss och går ut imorgon istället. Men det gör inget, klart det är roligare om det är fler som drar ut än om det är helt dött.
Jag måste erkänna en sak - jag gick aldrig till gymmet efter skolan. Hade packat med mig kläder, skor och vattenflaska, men på väg upp till gymmet kom jag på att jag glömt låset hemma. Så då orkade jag inte. Gick hem och sov två timmar istället. Så nu sitter jag och har lite ångest. Inte bra, Johanna, inte bra.

Kommentarer
Postat av: Laila

ska ni klä ut er ?=)

2010-10-30 @ 11:04:00
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0