tjugonionde oktober

Idag är det äntligen fredag och äntligen höstlov! Dagen till ära så har jag bytt navelpiercing för första gången. Fin va? Köpte den i Turkiet i somras och nu får jag äntligen användning av den. Det har ju gått ett halvår nu sen jag tog hål i naveln
(shit, vad tiden går fort...), så den ska vara färdigläkt och redo för nya smycken.
Efter skolan ska jag upp till gymmet direkt och sen hem och vila. Ska ju nämligen ut ikväll och då vill man ju vara på topp! Måste hinna fixa mina naglar innan dess också, de ser hemska ut.. Men men, jag känner på mig att det här kommer bli en riktigt bra fredag. :)

Kommentarer
Postat av: simone

fin piercing!

2010-11-01 @ 16:33:43
URL: http://fattybom.se
Postat av: emelie

Var beredd på att den där piercingen KAN ha ett material som kroppen inte tycker om och därmed börja stöta bort den.. Så blev det för mig när jag köpte ett smycke på Gran Canaria för några år sedan.

2010-11-03 @ 17:03:00
URL: http://makeitalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0