tjugotredje oktober

Sov till klockan nio imorse. Kunde ha sovit längre om inte comviq hade fått för sig att smsa och berätta att det bara är två dagar kvar på min prisplan... Får de verkligen smsa så tidigt en lördagsmorgon? Det var lagom onödigt tycker jag. Men men, nu är jag iallafall vaken och har inga planer för dagen. En jobbarkompis har tagit mitt pass idag eftersom jag hoppade in istället för henne för någon helg sen. Så jag ska väl ta och städa mitt rum som jag inte haft tid med i veckan, och så ska jag nog ge mig ut på en timmes promenad. Och ikväll ska jag träffa Louise igen, efter att hon har vart och övningskört med sin papi. :)

Och ja, vi vet om att vi är otroligt snygga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0