trettonde oktober

Hej på er!
Hur har er dag varit? Min har vart helt okej. Började klockan tolv och hade naturkunskap fram till halv tre. Efter det hade vi ämneshanledning, då lyssnade vi på en redovisning och tittade på film. När jag kom hem var det ganska snart middag, och nu sitter jag och tittar lite på tv. Väntar även ett samtal som jag hopppas kommer snart.
Pappa är tillbaka från älgjakten också. Tyvärr blev det ingen älg skjuten, men sånt är livet. Det kommer ju fler älgjakter, man kan inte alltid få som man vill.
Imorgon ska jag på återbesök hos läkaren för nya blodprover och se att crpvärdet mitt har sjunkit till normal nivå. Och det får vi ju hoppas att det har gjort. :)
Vill också be om ursäkt för de ledsna och tråkiga inläggen som har blivit allt fler på senare tid, men det är klart att mitt humör speglas i det jag skriver. Och jag kan inte lova att dessa inlägg kommer sluta dyka upp, för det kommer de garanterat göra. Hoppas ni står ut med alla mina härliga, och mindre härliga, humör. Puss på er.
Skulle göra mycket för att få sitta på vårt kebabhak för en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0