14/9

Dagen började bra, utvilad efter en mysig dröm. Tog mig upp ur sängen och fixade mig, gick till skolan. Hade svenska, samhäll, lunch och till sist en inställd lektion eftersom ingen på skolan kunde hitta vår lärare. Där emellan hade vi "skolval". Så alla elever fick gå till ett rum som fick agera vallokal, så fick man ta en lapp, gå bakom ett skynke, vika ihop lappen och lägga den i en stor låda. Haha, skittöntigt tycker jag. Anledningen till att vi röstade är typ för att öva inför det riktiga valet på söndag, men också för att skolan ska veta vad vi elever röstar på.
Jag var även upp till skolchefen (högsta chefen på vår skola - WOW COOLING JAG ÄR!) och pratade om att varken jag eller min klass hade fått någon som helst information om att vi hade mössprovtagning i måndags kl 14.00.. Så vi missade ju våran tid pga brist på info. Men nu har jag skickat iväg ett mail som ska fixa allt!
Vad skulle mina klasskamrater göra utan mig? ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

"..En mysig dröm."..;) typiskt dig^^<3

2010-09-14 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0