18/9

Hej på er!
Efterrätten vi gjorde igår var inte så jättelyckad, men vad gör det? Vi har ju fler förslag på efterrätter som ska provas. Gårkvällen bestod av, förutom provning av efterrätt, mat med min kära syster. Vi stekte fläskfilé, gjorde en stor sallad och hade tzatsiki till. MUMS! Sen kom Louise förbi, då tittade vi på slutauditionen på Idol. Det blev en tidig fredagskväll för vår del, redan vid halv elva låg jag och Emelie i säng.
Dagens planer har jag ingen aning om hur de ser ut.. Just nu sitter jag i mysdräkt och tofflor och slötittar på tv i soffan. Det är ganska mysigt faktiskt.. Kvällen kanske ser likadan ut, vi får se!

Kommentarer
Postat av: fda

h gö p samma.p<3

2010-09-18 @ 16:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0