1/9

Just nu har jag en enda fråga och det är - Vart tar tiden vägen?!
Idag är det redan första september, hösten är här och vintern närmar sig med stora steg. Idag är det redan onsdag, vart tog den här veckan vägen och vad har jag hunnit göra? Om tre veckor har jag halkkörningen, den som jag nyss bokade och hade över en månad kvar till.
Är det så att man börjar bli lite gammal när man fyllt 18 och går sista året på gymnasiet? Det verkar så.. Men jag har egentligen inget emot det, skulle gärna spola fram tiden ett år eller två. :) Men det är samtidigt synd att tiden bara flyger förbi och man känner att man inte hinner med allt man kanske skulle vilja hinna...
Men det blir det ändring på nu. Jag är full av en energi jag inte känt på länge, så jag kommer nog hinna med massor den här hösten och resten av året! :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag begriper inte heller var tiden tar vägen!

2010-09-01 @ 20:18:22
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-02 @ 03:06:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0