1/9

Hej på er!
Gud så skönt det känns att jag verkligen redan nu från början har tagit tag i Projektarbetet. Har skrivit idéskissen och projektplanen, och redan nästa vecka börjar jag på riktigt.
Mitt projektarbete går ut på att jag ska börja träna och se hur min fysiska och psykiska hälsa förändras. Eftersom jag inte har råd att köpa gymkort förrän i slutet av september så börjar jag med promenader 2 timmar/veckan. En annan del av mitt arbete är att bra äta godis på fredagar, och det har jag ju redan börjat försöka med nu. Hoppas verkligen att jag klarar det här, det skulle kännas så sjukt bra!
Kvällens planer är att först hjälpa mamma och pappa med att bära upp den nya soffan de har köpt. Efter det blir det middag, och sen ska jag ut på en promenad med Louise.
Pluggar på för fullt här hemma!

Kommentarer
Postat av: Beelz

I am intrigued!

2010-09-01 @ 21:35:19
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0