21/9

Omkörningen idag gick så sjukt bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Vi var 4 st elever, 2 lärare och 2 bilar. Jag fick köra tillsammans med en annan tjej och med en kvinnlig lärare. Så vi var ju liksom tuffa tjejbilen som ägde killbilen som innehöll två killelever och en manlig lärare.
Inte för att skryta, men jag är tydligen en naturbegåvning på att köra om. Min lärare sa det, att hon hittade absolut ingenting hon kunde påpeka som var fel/mindre bra. Så det känns skitkul verkligen!
Nu har jag också bokat en till dubbellektion, och antagligen så blir det min sista lektion innan uppkörningen. För min lärare sa att jag behöver en, max två, dubbellektioner till. Sen är det ju det där med teorin. Men nu när det börjar närma sig så känner jag mig mer peppad. Men det känns så hopplöst när man sitter med boken och ska försöka förstå sig på maxvikt och tjänstvikt och hur mycket man får lasta och inte, och försäkringar och hej och hå. Men det fixar jag! Herregud, vad bra det känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0