22/9

Godmorgon på er!
Sitter och äter lite frukost just nu. Vid nio hämtar pappa upp mig för att skjutsa mig till väsby, det är ju tydligen nåt knas med tågen idag. Väl i väsby kommer jag bli upphämtad av en buss som tar mig till Gillingebanan där jag ska köra lite halkkörning denna fina onsdag! Jag känner mig faktiskt inte så livrädd längre, det är bara göra som de säger så kommer allt gå finfint.
Jag har även en till sak att göra idag. Jag har tänkt, och nu har jag bestämt mig. Så ett telefonsamtal ska göras. Jag skiter i vad alla andra tycker, det är ju trots allt mitt hjärta och mitt val. Tack till mina fina vänner och min familj som faktiskt stöttar mig i det val jag gör. Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0