27/9

Åh, vad skönt det är att få vara ledig. P stressade iväg till jobbet imorse, medan jag gick och la mig en stund till. Nu ska jag snart försöka ta tag i dagen och läsa lite körkortsteori, det behövs verkligen.
Måste också skryta om middagen jag lagade igår. Jag stekte kyckling tillsammans med två pressade vitlöksklyftor, rörde ihop en bearnaisesås, och gjorde klyftpotatis och morötter i ugnen. När jag tagit ut potatisen och morötterna så hade jag över smulad fetaost. MUMS! Vem hade kunnat ana att jag var så duktig på att laga mat?
Nej, nu ska jag läsa bloggar och dricka saft.
Herregud, vad jag har saknat dig.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Tack för rösten, snygging :)

2010-09-27 @ 11:36:41
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Anonym

LOL världens enklaste svenssonmat. men visst, alla är vi barn innan vi blir äldre

2010-10-03 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0