29/9

Godmorgon på er!
Jag vaknade en timme och tjugo minuter innan klockan skulle ringa, och kunde inte somna om. Så jag har startat dagen lugnt med att ligga under täcket, titta tv och läsa bloggar. Det gör mig inget att jag vaknade tidigare, jag är sån som älskar att ha tid på mig på morgonen. Där är en sak som skiljer mig och P väldigt mycket åt, han går upp 30-40 min innan bussen går och måste sedan stressa iväg till bussen. Jag går hellre upp två timmar innan bussen går så att jag kan ta det lugnt, slippa stressa, sitta lite vid datorn och äta frukost i lugn och ro. Ja, ni får tycka att jag är konstig.. ;) Haha, det blev ett litet sidospår där..
Dagens planer är dessa: Först gå ner till körskolan och köra bil i 100 min. Jag ska se till att jag får köra till Sollentuna och bekanta mig med vägarna där, eftersom uppkörningen är där. Sedan ska jag gå till skolan och komma lite sent till Naturkunskapen. Men det gör inget, för den lektionen är skitlång. Efter den har vi ämneshandledning, och då ska jag plugga ytterligare lite körkortsteori.
Ikväll kommer Louise över på middag+tvmys. Det kommer bli värsta superdupermysdejten! Bara så att ni vet.
Bjuder på en bild från nyår.
Bara för att både jag och L längtar ihjäl oss till nyår i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0