5/9

Sådärja, då är jag hemma igen efter en helg i stugan. Förkylningen börjar bli bättre, så att kurera sig i en stuga mitt i skogen är att rekommendera! Har också mycket att tänka på just nu, som många i min omgivning vet, och skogen och naturen är faktiskt en himla bra miljö att tänka i (Haha, nu menar jag inte att låta som en skogsmulle, men det är faktiskt sant..) Men jag har fortfarande inga svar, jag vet inte hur jag ska göra med allt. Jag tar en dag i taget.
För att byta samtalsämne så körde jag från stugan och hem idag. 18 jävla mil! Det var skitkul, men jag var trött i både armar, huvud och ben när vi var hemma. Min kära syster var hemma en sväng idag också, det var mysigt att få träffa henne.
Här har jag spenderat mycket tid i helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0