Alanya '11

 

Ingen uppdatering igår eftersom jag jobbade kvällspass och kom hem sent, MEN - jag tog mitt första venprov igår! Det gick finfint, direkt på första försöket. Fick mycket beröm av tanten jag stack att "det där gjorde du galant, kändes ingenting" Fick även gå som egen undersköterska igår och ha helt eget ansvar för patienter.

-

Har haft ett dagspass idag. Hade eget ansvar för patienter idag med, och tog ytterligare ett venprov. Det gick bra, men fick leta runt lite i kärlet tills det började rinna blod. Men när jag väl hittat rätt rann det på riktigt bra.

-

Nu ska jag och Louise över till Nanna's place och boka sommarens resa. Två veckor i Alanya blir det. Fasiken vad härligt det kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0