I'M BACK

 

Hej hej, hemskt mycket hej. Nu är jag tillbaka. Vi får väl se om jag har mer att skriva om nu än innan, men det visar sig väl.

-

Idag har jag vart på äventyr till praktiken igen. Min handledare var sjuk sista passet jag hade, så vi hade min slutbedömning/betyg idag. Det gick fint, fick mycket beröm.

Efter det tog jag en glass ute i solen medan jag väntade på bussen. Tog buss och tåg, hoppade av i Väsby. Köpte en ny vår/sommarjacka som jag vart på jakt efter länge nu.

-

Resten av dagen kommer bestå av en PW/jogga med Louise. Tänkte på det idag när jag var tvungen att springa till bussen på Märsta station - jag måste seriöst göra nåt åt denna usla kondition. Och det tänkte jag börja med idag. Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0