Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

 

Fick en favorittant idag på praktiken. Herregud, så rar hon var. Hoppas hon är kvar imorgon så jag får träffa henne då med.

-

Min lärare var även på besök idag och vi hade som jag tidigare nämnt halvtidsbedömningen. Gick finfint, fick bara beröm, som alltid. Undrar hur det känns att få dålig kritik eller skäll? Jag har ingen aning eftersom jag aldrig får det... ;)

-

Just nu härjar mitt PMShumör med mig. Försöker lindra det med Melissa Horn och det funkar lite.. Skulle mest av allt behöva någon som skämmer bort mig med massage och lätta kyssar i nacken. Men, man kan ju inte få allt man önskar.


Kommentarer
Postat av: Beelz

Just say the word and I'm there, hun

2011-04-06 @ 23:05:32
URL: http://superfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0