svettig som ett jävla as

 

Fan, vad jag är duktig. Vaknade 09.22 imorse. Det första jag gjorde var att dricka ett glas vatten, dra på mig träningskläderna och gick ut för att konditionsträna.

-

Sagt och gjort. 45 minuters senare sitter jag nu här, svettig och nytränad. Känner mig så jäkla duktig som orkade. Jag körde intervaller på (gå 2 min+jogga 1 min)x10.

Nästa träningpass blir nog redan imorgonbitti. Känner mig så jäkla taggad nu, har äntligen fått tillbaka motivationen till att träna. Feels good.


Kommentarer
Postat av: Beelz

Kör du schemat jag skickade?

2011-04-29 @ 21:59:31
URL: http://stfuandtrain.blogg.se/
Postat av: Frida

SNYYYGGGO!<3

2011-04-29 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0