8 AUGUSTI

 

Allt är bara så fruktansvärt skrattretande. Haha, ja, vad mer kan jag säga?

-

Hade en sjukt rolig helg. Utgång och krogen i fredags, fest ute på landet i lördags. Vi blev seriöst upphämtade på ett flak bakom en traktor och åkte på det viset till festen. Haha, men är det fest på landet så är det. Hade verkligen jättekul. Lite småångest när jag vaknade på söndagen då jag inser att jag supit bort plånboken med körkortet och bankkortet i. Som tur var hade jag glömt den i en kompis bil, så jag fick tillbaka den samma dag. Ytterligare lite småångest senare på kvällen, men ingenting jag kan påverka. Blev dessutom pizza och sex and the city med Liszen.

-

Nu inleder jag min sista arbetsvecka med ett kvällspass ikväll. Ska bli rätt skönt ändå och få två veckors ledighet innan plugget börjar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Smsa om smååångesten på kvällen!

puss

2011-08-08 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0