FEELS GOOD

 

Vissa stunder känns mina kommande studier så stora och seriösa att jag blir gråtfärdig. Hur ska jag klara detta? Kommer jag klara det, eller kommer det bli alldeles för svårt med mina bara 19 år i livet och mina bara 3 år i vården? Kommer jag klara alla tentor och uppgifter?

-

Ikväll har jag suttit och förberett mig. Fixat med ansökan till CSN så jag får mina pengar. Vart inne på KI's egen hemsida för studenter och läst på, tittat på det preliminära schemat, hittat listan på all litteratur som finns - så kände jag helt plötsligt att "fan, det här kommer jag klara". Allt nytt är nytt och läskigt, men man lär sig. Jag kommer klara min sjuksköterskeutbildning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0