How to love

 

Första semesterdagen idag efter fyra veckors jobb. Den har spenderats hemma med mamma, och mestadels i sängen. Blir rätt slut av antibiotikan, så passar på att vila så mycket jag kan, dels för att verkligen låta infektionen läka ut också.

-

Efter middagen for vi till Farbror Joakim en stund. Mycket trevligt då farmor och farfar även var där. Sen handlade vi, fick med mig båda sex and the city-filmerna. Favoriten är tvåan, men ville ha ettan också.

-

Nu på kvällskvisten gick jag över till min fd. sambo Nanna och satt och hängde i hennes, min fd, lägenhet. Massa mys. Har knappt träffat henne sen Alanya då vi båda jobbat sjukt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0