Promenix

 

Lovade ju träning den här veckan. Tisdag idag, och det jag gjort är att ha varit på en promenad med mina föräldrar. Inte direkt hårdträning kanske, men bättre än att sitta inne. Imorgon ska jag ge mig ut på lite intervallträning, hur omotiverad jag än känner mig. Men det är när man väl kommit igång med träningen som motivationen brukar komma, så får hoppas på det.

-

Har nu också beställt nästan alla böcker inför skolstarten på måndag. Dyyyrt som fäään, men man måste ju ha böckerna. Fick även brev hem idag där jag fick en egen KI-email, användarnamn och lösen. Det här känns riktigt bra, och lite pirrigt faktiskt. Ser fram emot utbildningen och mitt kommande yrke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0