TACK ÅR 2011 ♥

Jag har haft ett så sjukt bra år. På nyår förra året sa jag "2011 ska bli mitt år!" då år 2010 inte hade vart det. Och tack, tack, tack år 2011 för att du har vart så bra och snäll mot mig!
-
Du har givit mig sjuka utgångar i stort sett varje fredag, en flippad resa till Alanya med mina två bästa tjejer, det bästa sommarvikariatet på Hemskogen, fem sköna veckor som sambo med Nanna, en plats på sjuksköterskeutblidningen. Du kom med ett körkort och en bil, bästa praktiken på en akutvårdsavdelning, helt underbara konserter - kommer aldrig glömma Veronica Maggio's, studenten och alla stipendium. En och en annan mysig dejt, många kyssar och mycket mat. Tack så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0