1,2,3 - fanta och rosé

Fredagskvällen gick från filmkväll till en småfylla på en klubb i stan där en kompis var DJ. Det var faktiskt riktigt kul att komma ifrån Märsta och KC, och se lite nytt folk och ny miljö. Hade även min premiärtur på nattbussen. Gick finfint. Upptäckte även imorse att det senaste dygnet är första gången i mitt liv jag har dygnat. Känner mig fett ball!
-
Har sovit fyra timmar totalt inatt/imorse så är rätt seg idag. Jag och Louise åkte till Kista och shoppade och käkade middag tillsammans. Det var mysigt, men vi har nog lärt oss att shoppa dagen efter en natt i stan inte är så lyckat. Båda var riktigt trötta och vi hade inte direkt någon energi mot slutet av shoppingrundan. Så vi åkte hem vid sex och nu sitter jag hemma i sängen och bara tar det lugnt. Och här tänker jag även stanna resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh dirty dancing <3

2011-02-09 @ 11:13:45
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0