"Det är så man gör när man kommer till vuxna män"

Jag fattar inte varför det är så sjukt svårt att gå upp på morgonen nuförtiden.. Eller vänta, när jag tänker efter så fattar jag nog visst. Kan ha och göra med att jag alltid tar en powernap efter skolan, vilket resulterar i att jag somnar senare på kvällen... Aha, där har vi det! Får väl försöka bryta det mönstret då.. Men det finns inte mycket som är skönare än känslan av att krypa ner under täcket efter en hel dag i skolan, ha tv'n på behagligt lågt ljud och bara somna. Samma är det när man vart på krogen en hel kväll, och när man ska gå hem så har man packat ner ett par platta skor i väskan. Och att få byta från klackarna till de platta skorna är en otrolig känsla. Ibland händer det att både jag och Louise säger "Det här är fan bättre än sex!"
-
Jag tänker inte avslöja för mycket, men som det se ut så har jag en dejt på alla hjärtans dag.. Danielle var snabb med att kommentera det i skolan idag och sa "Då måste du ha med dig en flaska vin. Det är så man gör när man kommer hem till vuxna män!"
Tack vännen, då vet jag det. Haha.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Inte så smart att ge han vinballe väl?

2011-02-10 @ 17:05:43
Postat av: Danielle

Haha hoppas att du tar mitt råd och fixar vinet ;)

2011-02-12 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0