Din mun tätt emot min

Har vart iväg och shoppat lite med mamma idag. Fick med mig en ny klocka och andra smycken, ett par "finbyxor", nya solbrillor och en vit spetsbody. Det mesta jag handlade var på rea, och det är ju aldrig fel!
Efter shoppingen gick vi upp till mormor och jag tog en powernap. När pappa kom dit åt vi middag, köttgryta med potatis - det var riktigt gott, åt så mycket att jag var tvungen och knäppa upp byxorna. Snacka om matorgasm där.
-
Resten av kvällen ska jag ägna åt körkortsteori. Har svårt att hitta tid till det annars, därför kommer jag ingen vart med det. Men då passar det sig väl att jag ägnar det här sportlovet åt teorin. Det är min plan iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0