Fredaaaag!

Som jag hade förutspått blev gårdagen rätt så lång. Men det gick fint. Vi såg två operationer då de opererade bort gallsten. Det var lite småäckligt, men under andra operationen var jag ganska tuff. Det häftgiaste var när de tog ut gallblåsan och de klippte upp den och plockade ur gallstenarna. Den första mannen hade en enda stor som var som en dubbel oliv och brun. Den andra mannen hade tre stora stenar, såg ut ungefär som muskotnöt fast bruna.
-
Har även fått en kallelse till blodgivningen! Det betyder att jag ä godkänd som blodgivare och kan börja rädda lite liv! Känns jätteroligt, längtar tills jag åker dit och lämnar min första påse.

Kommentarer
Postat av: sophie

ja ska bli grymt kul!

blodgivare borde få massa beröm, inte så många som skulle kunna ge som ger tror jag..

2011-02-25 @ 16:50:02
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0