Helt galen i dig

 

Fyfan vilken snäll och omtänksam dotter mina föräldrar har. Gick och handlade åt dem idag - mjölk till pappa så att han kunde dricka o'boy ikväll, och lakrits till min lilla mamma som jag råkat smitta ner. Oups. (Har även råkat smitta ner min syster också, oups igen.)

-

Jag vet inte om det är jag som har en annorlunda åsikt, men när man går tredje och sista året på gymnasiet, då ska man väl ändå kunna stå och redovisa inför en grupp utan att börja skratta när kompisen pratar? Man ska väl kunna vara tyst när någon annan pratar och man ska väl vara en schysst gruppmedlem och faktiskt dyka upp på lektionen när redovisningen hålls? Har sagt det förr, och jag säger det igen: Det är alldeles för mycket lekis på lektionerna. Skönt att det bara är 4 månader kvar till studenten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0