I brist på annat

Vad heter du: Johanna
Ålder: 18, fyller 19
Vad gör du: Kom precis hem från gymmet
Vad längtar du till: Sommaren och flytten till Gbg
Vad händer i helgen: Har inte hunnit planera så långt ännu
Senaste hånglet: A
Hände nåt mer: Höhö, aa fan
Vad har du på dig: Mjukisbyxor, sportbh, tröja. Och trosor såklart.
Favoritöl: Ingen, avskyr öl
Vad blir du glad av: Godis och komplimanger
Vad blir du ledsen av: Löften som bryts
Vad ska du göra idag: Tjocka i mig lite godis
Favoritsnabbmatställe: McDonalds
Vilken låt lyssnar du på nu: "25" med Oskar Linnros
Vad dansar du till: Musik
Vem saknar du: Den jag var sommaren 09
Nått någon inte vet om dig: Jag har komplex över min hy

HUR
Svarar du i telefonen: "Aare är Johanna"
Gör du när du är kär i fel person: Förnekar det
Tycker du om gul-bil-leken: Njae, bara om jag vinner
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Typ 59 kronor
Mycket är klockan: 15.45
Hur många kontakter har du på msn: Ingen aning du
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Har bara 9 i inkorgen just nu
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Mamma tror jag
Pussade dig senast? A
Vill du kasta en sten i huvudet på? Finns nog många..
Saknar du mest just nu? P
Ska du träffa imorgon? Mina kära klasskamrater
Sov du med senast? A
Festade du med senast? Louise, Linnéa och grabbarna grus
Vem fick du senast sms av? Snuttan

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Nej
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Nej
Åkt vattenskidor: Ja
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Tror det
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej

Kommentarer
Postat av: Beelz

whut, jag har sett rätt mycket av din hud. Varför har du komplex över den :P?

2011-02-14 @ 23:38:11
URL: http://superfuck.blogg.se/
Postat av: Frida

haha tyckte det stod "där spenderar jag en regning dag bäst: horhus" xD



btw, vattenskidor var hos mig vaaa?:D



puss älskade vän<3

2011-02-17 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0