Just do it

 

En sak är iallafall säker - ska du charma mig, bjud inte på stark mat. Tål det verkligen inte. Pappa gjorde nå jäkla chiliräkor igår vilket slutade med magont och illamående för mig hela kvällen, och hela natten. Är lite orolig att det är räkorna jag inte tål längre, för sist vi åt räkor här hemma reagerade jag likadant... Inte okej isåfall, räkor är bland det bästa som finns.

-

Idag är det måndag, vilket betyder att jag är ledig. Dagens planer är att plugga sjukvård inför provet vi har på torsdag, och så ska jag till gymmet för första gången på två veckor. Har ju köpt nya gymkläder i helgen, så nu känner jag mig lite mer motiverad att gå dit, haha. Sen vet jag ju också, att när jag väl är där och efter jag tränat känns det sååå bra. Måste också ringa tandläkaren, misstänker att jag har hål i en tand...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0