"Köra som en crazy bitch!"

 

Det gick bra att gå hela skoldagen idag, förkylningen har hängt med men var som värst imorse. Efter skolan kom Frida förbi på en liten snabbis, och vi snackade massa skit och skvaller as usual.

-

Jag hoppar nog över vattengympan ikväll eftersom jag är lite småkrasslig fortfarande.. Kanske ger mig ut på en liten promenad - rensa tankarna lite och få röra på sig lite grann iallafall. Imorgon är det onsdag, vilket betyder att jag är ledig fram till 15.50. Har hittills alltid haft ärenden att göra under den lediga tiden på onsdagar; banken några gånger, um, tandläkaren etc... Men imorgon har jag inget planerat! Om jag mår någorlunda bra så är gymmet prio ett iallafall.


Kommentarer
Postat av: Beelz

men NICE! :D

Bilden alltså, texten har jag inte läst än..

2011-02-22 @ 17:47:13
URL: http://superfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0