Träningx2

Jag är så stolt över mig själv idag. Jag gjorde ett otroligt framsteg imorse genom att gå till gymmet själv för första gången. Jag har alltid gymmat tillsammans med Linnéa, och eftersom jag tycker övningarna vi gör på gymmet är så "fula" så har jag aldrig vågat gå dit själv. Men idag när Linnéa var tvungen att ställa in vårt gympass, så gick jag dit - alldeles själv! Och det var inte alls så pinsamt som jag trott. Fan vad bra jag är.
-
När jag kom hem från skolan så tog jag mig lite mellanmål och en kort powernap. Nu har jag även fått i mig lite middag, och om en stund bär det av till träning nummer 2 för idag, ett pass vattengympa är vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0