Two times

 

Gårdagen bjöd på förkrök och Wii-spelande hemma hos Louise. Efter det lockade KC, men kvällen blev tyvärr inte sådär jättekul.. Vet inte vad det berodde på, men vissa kvällar är bättre än andra. Vi fick skjuts hem vid halv två, och kvällen slutade iallafall på bästa möjliga vis; somnade med en varm kropp bredvid min egen.

-

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Tittat lite på Solsidan och annat, sovit och ätit. Vet inte vad den här kvällen bjuder på, men som det känns blir det en lugn kväll med morötter och dip. Imorgon ska jag ta itu med klädhögen som befinner sig lite överallt i mitt rum (fattar inte hur jag alltid lyckas ha så mycket kläder omkring mig när jag ska välja outfit till en utekväll..) och på det blir det en latte med min fina Nanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0